Promo Group produkuje kubki reklamowe jako znaczące nośniki marketingu. Ceramika promocyjna, zawiera też filiżanki, szklanki, kufle, talerze, miski, czy zestawy zrobione z ceramiki. Wykorzystywana jest w marketingu nad wyraz często. Osoby, które te akcesoria podarują traktowane są jako wyjątkowo miłe, a wśród kontrahentów, którzy otrzymają takie upominki pojawia się doskonałe wrażenie o danej marce. Z tego względu dobrze będzie w taki sposób reklamy jak kubki reklamowe zainwestować. Kubek jest bardzo dobrym nośnikiem reklamowym, używanym od wielu lat, ze względu na to, że towarzyszy wielu osobom każdego dnia.

Zawsze jest w zasięgu dłoni, a jego używanie kojarzy się z przyjemnym odstresowaniem w pracy w trakcie picia smacznej kawy albo herbaty. Promo Group oferuje klientom też filiżanki promocyjne, jakie kojarzą się z większym prestiżem. Ekskluzywne gadżety opłaca się w takim razie wręczać partnerom biznesowym VIP. Jeżeli natomiast ktokolwiek chce zapisać się w pamięć swoim partnerom biznesowym to może decydować się na foto kubki z nadrukiem wygrzewanym na zewnętrznej warstwie kubka. W takim przypadku można decydować się na wyjątkowo zindywidualizowane zlecenie, zamieszczenie zdjęcia albo wybranego projektu w pełnych kolorach. Doskonałym rozwiązaniem jest też zamawianie dla kontrahentów kubków szronionych, prezentujących się tak jakby były to kubki zamrażane.

Z kolei, kufle reklamowe można wręczać osobom zatrudnionym w firmie podczas wyjazdów integracyjnych. Zestawy ceramiki reklamowej to forma wyjątkowo wyszukana. W ich skład wchodzą: filiżanki, dzbanki, czajniki, mleczniki oraz cukiernice. Ten gadżet promocyjny świetnie sprawdzi się na spotkaniach biznesowych z ważnymi kontrahentami albo jako podziękowania. Firma Promo Group jest ukierunkowana na najnowsze rozwiązania, jak i dynamicznie przystosowuje katalog akcesoriów reklamowych do zmieniających się uwarunkowań rynkowych a także wymagań klientów. W rezultacie, nawiązując współpracę z nią można kreować niebanalny image własnej firmy, korzystnie postrzegany przez dotychczasowych, jak i przyszłych partnerów biznesowych.