Ulotki mają to do siebie, że przykuwają uwagę kolorem, hasłem i sposobem ich otrzymania. Inaczej zerkniemy na ulotkę otrzymaną wraz z prasą czy do skrzynki pocztowej a inaczej potraktujemy ulotkę otrzymaną na ulicy przez osobę do tego zatrudnioną. Taką ofertę w postaci ulotki najczęściej wyrzucamy po krótkiej chwili do kosza, nie zwracając na nią uwagi. Skutkiem tego w czasie projektowania swojej ulotki, musimy zadbać o prawidłowo przyjazny kolor, który zezwoli odbiorcy na zwrócenie większej uwagi na samą ulotkę oraz na chwytliwe hasło, dzięki któremu pozostaniemy zapamiętani, nawet jeżeli ulotka wyląduje w koszu.

Na właściwej ulotce musi znaleźć się też adres i nazwa firmy, proponowane usługi i odpowiednie zapewnienie o jakości. W innym wypadku będzie to próżna praca, której nikt nie doceni. Ulotki otrzymywane bezpośrednio do domu przeważnie są przeglądane w poszukiwaniu interesującej oferty jednakowoż i z ciekawości przez odbiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie posiadać pewność, że nasza idealna praca zostanie w jakiś sposób zapamiętana.

Na jakże długim etapie powstawania reklamy powstają też slogany reklamujące naszą przejrzystą jednostkę gospodarczą, które odnajdą się na plakatach, ulotkach lub wizytówkach, które rozdawać będziemy możliwym konsumentom – wypróbuj gadżety szkolne. Im poprawniejszy slogan, tym pokaźniejsza pewność, że zostanie zapamiętany i kojarzył się będzie tylko z naszą firmą, dzięki czemu zostaniemy zapamiętani na dłużej.

Slogan reklamowy to ponad połowa sukcesu, może być stosowany w dowolny sposób, żeby zaintrygować klienta powinien być umieszczany naturalnie w jak najogromniejszej ilości miejsc niemniej jednak wystarczy ulotka z porządnym hasłem i sloganem, żeby dać się zapamiętać. Wiadome jest, że wiele sloganów kojarzy nam się tylko z jedną firmą oraz pamiętamy je przez długie lata, właśnie dlatego właśnie jest to tak istotne.

Im poprawniejszy dla naszej profesjonalnej firmy, tym lepiej zostanie zapamiętana a jej usługi wykorzystane w odpowiednim momencie oraz w wypadku zapotrzebowania na nie przez klientów. Jeżeli nie prowadzimy restauracji, w pewnych momentach możemy poczekać na kontakt, niemniej jednak korzystna reklama z pewnością zezwoli nam go łatwiej uzyskać.